the coolest site

this is a cool site , mate

the coolest site

this is a cool site , mate

  • ۰
  • ۰

کلیک کنید

فیل تامپسون اسطوره باشگاه لیورپول در آستانه این بازی حساس به اسکای اسپورتس گفت:« ژوزه مورینیو از هیچ چیز به اندازه ناامید کردن لیورپول و هوادارانش لذت نمی برد. این بازی هم فرصتی جدید برای او محسوب می شود. معتقدم شکست لیورپول از جمله چیزهایی است که مورینیو همیشه دوست دارد در دوران مربیگری اش تجربه کند. از طرفی دیگر فکر می کنم او همیشه دوست داشته روزی سرمربی لیورپول شود و به همین دلیل هر زمان برابر ما قرار می گیرد، سعی می کند بهترین توانایی هایش را بروز دهد و لیورپول را شکست دهد.»

 

تامپسون ادامه داد:« باید دید این بار طرح و نقشه او چه خواهد بود و اینکه تیمش را چگونه به مصاف لیورپول خواهد فرستاد. او بازیکنانش را مجبور به دفاع همه جانبه خواهد کرد؟ او سیستم تیمش را هجومی انتخاب می کند؟ تاتنهامی ها دوست دارند تیم شان به روشی مشخص بازی کند و پیروز شود ولی برخی مواقع ژوزه تیمش را صرفا عقب می نشاند و چشم به ضدحمله ها برای ضربه زدن به تیم رقیب می دوزد.»

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • sasan sasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی